marți, 11 octombrie 2011

AMUZANT: Scrisoare catre UEFA! Semnat, Wayne Nice Kindness Rooney Junior III



"Draga UEFA
Nu stiu cine va citi asta, dar numele meu este Wayne Rooney si am 25 de ani. Joc fotbal la Manchester United, cea mai buna echipa din lume, si la echipa Angliei, care este de asemenea cea mai buna echipa din lume. Am un par frumos. Motivul pentru care va scriu este pentru ca am vazut un cartonas rosu in meciul Angliei cu Muntenegru si chiar nu vreau sa ma suspendati pentru mai mult de un meci.
Dupa ce am vazut tot ce au scris ziarele si dupa ce am vazut cat de suparata a fost lumea pe Twitter, mi-am dat seama ca nu e bine sa lovesti un adversar. Daca as putea sa ma intorc in timp, nu l-as mai lovi. Poate ca i-as da foc, sau i-as taia gatul cu un procedeu de karate, pentru ca ar merita asta, dar nu l-as mai lovi.
In orice caz, vreau sa va spun ca imi pare foarte foarte foarte foarte rau. Sunt patru de "foarte". De obicei, cand imi cer scuze in fata lui Coleen, folosesc doar trei de "foarte", asa ca ar trebui sa mearga acum. Deci, inca o data, imi parte foarte foarte foarte foarte rau, si chiar vreau sa joc cat mai multe meciuri la Euro 2012.
Va multumesc mult.
Semnat,
Wayne Mark Nice Kindness Rooney Junior III
P.S Tata vrea sa stie daca puteti sa-i spuneti si lui cine castiga Euro 2012, asta pana cand incepe campionatul. Va rog sa luati si aceasta rugaminte in seama."

Niciun comentariu: