marți, 25 septembrie 2012

FIFAClub=RNGP=NESERIOZITATE!

Dupa eforturi extraordinare din partea mea, Mihai, de a prezenta, printre orele-mi pline de la cursul facultatii de Arhitectura din Cluj, o cariera pentru concursul desfasurat pe forumul RNGP, dupa ce imprealabil eu am fost cel carea a implementat ideea si a CREEAT REGULAMENTUL, ajuns in faza votarii, cu cele mai mari sanse la castigarea unui loc pe podium, totodata si cel ce a contribuit in mare parte la proiectul ce se cheama RNGP, am fost exclus din echipa pentru simplul fapt ca nu am fost de acord cu schimbarea impusa de un AMATOR la adresa ECHIPAMENTELOR mele, pe nume MIHAI CROITORU, un om cu ocupatii cu totul aparte fata de orice om normal de varsta lui.

Trecand peste aceasta NEDREPTATE si LIPSA DE RESPECT, ajungem in faza finala a concursului, unde, impartind acelas calculator, un prieten a dorit sa ma voteze si l-am lasat sa-si faca un cont pentru a-si indeplini aceasta doleanta de moment. Iata ca, nu dupa mult timp ajung acasa de la cursuri si sesizez un private message de la VIRTUAL RAZVAN, cel ce mi-a preluat locul de ORGANIZATOR al concursului, care ma anunta ca sunt DESCALIFICAT. Am precizat ca am sute de dovezi si martori, ca s-a intamplat ca al meu coleg sa doreasca sa ma incurajeze povestindu-i despre participarea mea in acest concurs. Nestiind ca intr-un laborator de informatica reteaua se imparte la nr. de calculatoare din sala , respectiv, vom seziza logic, ca IP-ul va ramane acelas pentru TOATE COMPUTERELE, copilul VIRTUAL RAZVAN, a luat decizia aferenta EXCLUDERII mele din aceasta competitie. ASTFEL, toata MUNCA mea, ORELE si ZILELE de truda la CREEREA, REDACTAREA si FINISAREA PREZENTARILOR este luata in DERADERE si CALCATA IN PICIOARE!

DREPT URMARE, ESTE O OPINIE PERSONALA PE CARE SPER SA MI-O IMPARTASITI, CA MI S-A PRODUS O MARE NEDREPTATE!

Tinand cont ca in aceste domenii, nu ramane decat sa te cobori la mintea unora, in lipsa unor principii, cutume, ca de legi nu are rost sa vorbim. RESPECTUL este departe de portile acestui GRUP de AMATORI, numit FIFACLUB.Ramane doar sa va prezint voua DOLEANTA mea printr-o IMAGINE!



***VIRTUAL RAZVAN = RAZVAN NASTASA

3 comentarii:

Madalin 17 spunea...

Toate pulile in gura lor..

Mihail Pandrea spunea...

SUBSCRIEM LA SPUSELE TALE SI MULTUMIM DE SOLIDARITATE, CHIAR DACA LIMBAJUL NU ESTE CEL MAI DIPLOMATIC! Si eu am crescut la cartier si nu accept sa ma calce nimeni in picioare.

Razvan spunea...

Sunt un mare admirator al acestui blog si imi place foarte mult jocul FIFA.
Cei de la RNGP au dat dovada de neseriozitate si de nesimtire grosolana.
Rusine RNGP!